۸ پاسخ

چنده مگه تبش

ساحل لباساش زیاده درار پاشویه کن بدنشو هر نیم ساعت هم چک کن پایین نیومد ببر دکتر

همیشه برعکس دوماهگی راحت باشه ۴ ماهگی سخت دوماهگی سخت باشه ۴ ماهگی راحت ما دوماهگی خیلیییییییی سخت بود ۴ ماهگی چیزی متوجه نشد
میتونی اگه مای بی نکنش
لباس نازک تنش کن
۴ ساعت استامینوفون بده
ما دوماهگی تب داشت دوروز این کارهارو کردیم

من دو ماهگی که زدم وقتی تب میکرد دسمال مرطوب میذاشتم رو پیشونیش خیلی جواب داد

پاراکید هر ۴ساعت بده

پاهاشو با آب ولرم و سرکه و نمک قاطی کن بشور

پیاز حلقه کن بزار کف پاش و جوراب پاش کن

لباساش کم کن

اب و کمی آبگلاب پارچه خیس کن بزار رو پیشونیش

لباسشم کم کن

اون چیه سرش انداختی؟

پاشویش کن عزیزم تن تن

منم دیشب با جانا همین مشکلو داشتم

انروزم ک از ۶عصر شیر نخورده تا الان و دو ساعتم بود ک همش جیغ میزد ک تازه خوابید

پاراکید هر ۴ ساعت و اینکه لباسشو درآر آستین کوتاه تنش کن لباس زیاد تبشو میبره بالا

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی