اصلا نترس اولش که بی حسی میزننت به دنیا میاد هیچی نمیفهمی بعدم میری ریکاوری حست برگردی میبرنت بخش اونجا دردات شروع میشه که با شیاف کم میشه فقط اونجا سرت رو هیچ بلند نکن بعد چند ساعتم باید بلند شی راه بری خدا بزرگه منم نترسیدم سر اولی
خداروشاکر باش برای سزارین
بسلامتی و دل خوش کوچولوهاتو بغل بگیری عزیزم🥹🥹
خوش بحالت دعاکن مام بزودی فارغ شیم خسته شدم این حالت ک تحمل میکنم از عمل سختتره
بسلامتی عزیزم.. نگران نباش بی حسی میزنن هیچی متوجه نمیشی بعد یهو یه نی نی بامزه میذارن رو سینت.. وای خدااااا مبارکت باشه..
بچه ات که میبینی همه دردات میره
میشه ازت خواهش کنم فردا برام دعا کنی منم به هفته امن برسم نمیخوام بچه هام دستگاه برن ولی فشارخون ودفع پروتئین دارم 🥲😭
خب وقتی میگن سرمون بالا نیاریم تا ۸ ساعت و حرفم نزنیم چطوری بچه شیر بدیم ؟
کلا ی ربعه خوب و بعد میگذره فقط تحمل کن
به سلاکتی مبارکه
اگه از دردش نگرانی بگو برات پمپ درد بذارن و نسکافه هم ببر هر وقت اجازه دادن دوتا نسکافه تو یه لیوان یا یه کاپوچینو بخور برای شیر اومدن و اون دردی که بعدا تو گردن میپیچه خوبه
عزیزم به لحظه ی دیدن کوچولوت فکر کن همه ی دردها یادت میره
خوش به حالت اصلا اصلا ترس و درد نداره با شیاف دردی دیگه حس نمیکنی دوسه روز بعدم سرپا میشی ،
من۱۰روزه سزارین شدم
از پسشبرمیای
فقط درد همشباهاته
فقط تا میشه بگو بیهوشت کنن و اگه خصوصی نیستی حتما پمپ درد از لوازم پزشکی ها بخر ببر با خودت بگو تو ریکاوری بهت بزنن بعدم کاپوچینو بخور و اب جوشیده و انچیز و اناناس
منم خیلی میترسیدم ولی واقعا از چیزی که فکر میکنی آسان تره نه سوند گذاشتن درد داره نه راه رفتن بعدش البته اینم بگم من روش بیهوشی رو انتخاب کردم و اصلا پشیمون نیستم فقط حتما حتما خودت شیاف ببر بیمارستان هر ۴ ساعت بزار
عزیزم بسلامتی زایمان کنی برای ماهم دعا کن
عزیزم با بی حسی زایمان میشی
اصلا آمپول بی حسی درد نداره
کلا بیست دقیقه ای زایمان میکنی
تا چندساعت بی حس هستی. حست برگرده برات مسکن میزنن من دردی حس نکردم اصلا
به صدای کوچولوت فکر کن که تو اتاق عمل قراره بشنوی
و اینکه فرداشب اینموقع تو بغلته🥰🥰🥰
بسلامتی ان شاالله عزیزم 😍😍😍
درکت میکنم استرس داشتن طبیعیه ، ولی خب ی مرحلهایه ک بالاخره باید بگذرونیش چ بترسی چ نترسی بالاخره میگذره
عزیزم دردش اونجوری نیستش که قابل تحمل نباشه اصلا استرس نداشته باش به این فکر کن که فردا جوجه هاتو میبینی بعد دیدنشون کل دردات یادت میره
اگه با بی حسی هستی تا دو سه ساعت زیر سرت بالش نزار زیاد حرف نزن دورت خلوت باشه سرتو زیاد تکون نده اگه میتونی از این اسپرسو اماده ها همراهت باشه بخوری اثر بی حسی زودترمیره
امیدوارم نی نی هاتو صحیح و سالم بغلت بگیری
عزیزم به چیزای خوبش فکرکن اینکه بعد این همه انتظار قراره نی نیتو بغل بگیریش، درد هم اگر باشه بعد از زایمان هست و با شیاف اوکیمیشه ،انشالله که به دل خوشی و راحتی بغل بگیریش
به به خوشبحااااالت دختر،این روزا سزارین خیلی راحت شده اصلا نگران نباش به خوبی میکذره قشنگمممم😘🥰
واسع منم دعا کن زود برسممممم
چرا انقد زود
ولی به دیدن روی قشنگش فکر کن بغلش کنی بیینش🥹🥹🥹🥹🥹♥️♥️♥️♥️♥️بسلامتی انشالله
منم فردا عملمه خیلی استرس دارم ولی ایشالله خوب پیش میره برای جفتمون و عالی تموم میشه
نه اصلا نکران نباش سخت نیست
ایشالله بسلامت زایمانکنی عزیزمتوکل کن به خدا چیزی نیست به نبنی فکر کن میاد توبغلت
عزیزممم من شنیدم خیلی شیرینه، سعی کن لذت ببری
صب قراره کوچولوتو بزارن بغلت اخ اخ 🥺😍✨
خاهر منم یک آدم ترسو ام
سلام عزیزم خوش به حالت منم دلم سزارین میخاد دعا کن بشه
آبجیم ک اصلا اذیت نشد از هم فرداش راه افتاد
فقط مراقب باش یبوست نگیری
اناناس بخور زخمت خوب بشه
منم استرسی ام فقط به این فکر که نینی هاتو بغل میگیری و دیگه تموم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.