شیاف استامینوفن کیا واس بچشون گذاشتن ضررداره؟

۶ پاسخ

ن ضرر نداره

تب بالای ۳۸/۵ حتما باید شیاف بزاری

شیاف ۱۲۵ میلی مال بچه ی ۱۲ کیلوییه اگه وزن بچه زیر ۱۲ کیلو باشه نباید استفاده کرد و چونکه داروی داخل شیاف یکنواخت پخش نشده نمیشه نصفش کرد

من گذاشتم ۱۲۵ایرادی نداره تب کنترول میکنه

من گذاشتم

من. فک نکنم؛ چون گاهی وقتا ادم مجبوره تب خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان ... مامان ... ۱ سالگی
مامان تلگرامnljiji مامان تلگرامnljiji ۱ سالگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی