ن ضرر نداره
تب بالای ۳۸/۵ حتما باید شیاف بزاری
شیاف ۱۲۵ میلی مال بچه ی ۱۲ کیلوییه اگه وزن بچه زیر ۱۲ کیلو باشه نباید استفاده کرد و چونکه داروی داخل شیاف یکنواخت پخش نشده نمیشه نصفش کرد
من گذاشتم ۱۲۵ایرادی نداره تب کنترول میکنه
من گذاشتم
من. فک نکنم؛ چون گاهی وقتا ادم مجبوره تب خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.