هرقطره که بازمیشه تاچندوقت میشه استفاده کرد؟؟؟

۴ پاسخ

دکتر دخترم گفت اگر بیرون یخچال نگه داری تا یک ماه داخل یخچال تا دو الی سه ماه هم قابل استفاده هست

یه ماه

یکماه

خیلی مسخرست واقعا
شربت بچه نصفع میمونه بایدبریزیم بیرون یکماهه

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهان مامان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سردار مامان سردار ۱۰ ماهگی