۳ پاسخ

من دو بچه قبلم تا یک سال بعدش شیر پاستوریزه میدادم. ولی این یکی کولیک داشت میترسم مشکل بشه. تا یکسال و نیم میدیم

شیرخشک فقط میدی

حداقل تا ۱۸ ماه

سوال های مرتبط

مامان سردار مامان سردار ۱۰ ماهگی
مامان مامان ماهان مامان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامانی🍯🐣 مامان جوجو مامانی🍯🐣 ۱۳ ماهگی