بچه هاتون چه پستونکی رو گرفتن

۶ پاسخ

من براش ارتودنسیه بیبی لند گرفتم قبول کرده فعلا

میخوام براش فریگ بخرم میگن همه بچه ها میگیرن

پسر اولم هیچی😐دومی امیدوارم بگیره فعلا بیبی لند گرفتم ترسیدم برند گرون بگیرم مث داداشش نهاد بخوره

از همون اول هر پستونکی بدی خودت اونو میگیره

بچه من پستونک بادومی بیبی لند

اونت رو از ۲ روزگی گرفت پسر من

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی