۹ پاسخ

من‌ همش گوشت تو شیشه وابگوشت بدون رب میخوردم تا۱۵روزگی دخترم ،قرص لاکتاول هم بعدناهار میخوردم

غذای مقوی بخور، ماهی خیلی خوبه

قطره شیر افزا بریز تو دلستر بخور مایعات خیلی زیاد بخور.ابگوشتم عالیه

نزار گشنگی بکشه...یکم‌شیرخشک باسرنگ بده بخوره

قرص شیرافزا بخور

ارع منم تا سه زوز شیر خوشک دادم .حمام برو آب گوشت بخور میاد شیرت

نه خواهر گلم شیرخشک فقط شب تو خواب بده ب بچه که در طول روز با شیر خودت تغذیه بشه (برا خودت هم چای خرما چای داغ نباشه بعد نسکافه صبح عصر ی بعد از ظهر بعد کپسول رازیانه از داروخانه بپرس طریقه مصرف به دلستر با غذا عزیزم عالیه اینا ها همه جواب میده فقط شب تو خواب شیر خشک بده تا دو هفته اینا تا شیر بیفته تو سینه خودت

تا دوسه روز شیر خیلی کمه بعد درست میشه

زیر دوش آروم سینه هاتو ماساژ بده پودر گالاکتومید بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط