۵ پاسخ

قرص روکین از چه روزی باید شروع کنی بخوری تا منم برم بگیرم

من تا قبل پسرم ۷سال با کندوم جلوگیری کردم.....الانم کاندومه ولی خیلی بی کیفیت شدن میترسم واقعا😢😢

قرص روکین میخورم عااالیه هرچی بگم کم گفتم باهمه قرص ها فرق میکنه فقط جلوگیری میکنه نه چاقی میاره نه اعصابتو بهم میریزه و خیییلی مطمئنه

من طبیعی هستم اما ریکس خیلی بالاعیه🥲

کاندوم آیودی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی