۴ پاسخ

عزیزدلمم خیلی مبااارکه😍

عزیزممممم
مبارکه😘😘😍

چهار ماهش تموم شده آمپولشدزدی اذیت نشد

عزیزم🥹❤️
من ازنوزادی بخاطرکولیک شدیدش خیلی اذییت شدم همش میگم خدانکنه ب اون زمان برگردم روانی شده بودم دست تنها🥴

سوال های مرتبط