سلام مامانا چطورحریره بادام درست کنم
؟

۲ پاسخ

بادوم و خیس میکنی تا پوستش راحت جدا بشه
بعد پودرش میکنی و داخل اب حل میکنی
ارد برنج و میزاری با اب پخته بشه
کامل که پخته شد شیر بادوم و اضاف میکنی و میزاری غلیظ بشه

بادوم ۱شب بخیسون
بعد پوستش بگیر
میکسش کن
بعد توی آرد برنج بریز حسابی بپزه
من با ۱لیوان اب میکس میکنم

سوال های مرتبط

مامان آوین وتودلی مامان آوین وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی