۶ پاسخ

من تدریجی دارم ازش میگیرم امروز روز پنجم تا حدودی بهونه میگیره اما میگذره

منم یهویی گرفتم سه روز اول سراغ شیر می‌گرفت بعدش یادش رفت اما تا ۴۰ روز سرما خوردگی و اسهال و .... گرفت خیلی اذیت کرد

من یهو قط کرد با ابنک وابستگی زیاد داشت امت سر ۵روز کامل از سرش افتاد و الان یکماه خورده ای ک دیگ شیر نمیخوره

دختر من شیر خشکیه
بعد یک سالگی از 5 بار در روز کردم 4 بار بعدش 3 بار چندماهی میشد روزی دوبار می‌خورد الان چهار روزه کلا شیر روز قطع کردم شب اول چهاربار بیدار شد خورد ولی الان شبم یک بار میخوره
ولی حجمش و کم نکردم مثلا اگه 4 بار در روز 90 تا می‌خورد وقتی رسید به سه بار 120 تا میدادم و آخرین بار هم 150 یا 180 تا می‌خورد
توی تدریجی میگن اول حجم شیر و کم کنین بعد دفعات ولی دختر من با حجم کم بدتر میشد توی چند ماه فقط دفعات و کم کردم خودش بیشتر به غذا میوفتاد شیر زیاد نمی‌خواست

من یهویی گرفتن دوسه روز اول اذیت کرد ولی گهگاهی میگه شیر می‌ره جایی که براش شیر درست میکردم وامیسته ده روز گذشته دیروز هم یه بار گفت ولی محل ندادم

تدریجی. بعد بیس پنج روز همچنان دیوانم کرده😭😭شیرازیادش رفته هاا. ولی ب شدت بهونه گیرووابسته ترشده.

سوال های مرتبط