چیکارکنم بچه م وزن بگیره رفتم سونو بچه م وزنش کم بود

۱۵ پاسخ

منم نی‌نی هفته ۳۰ رفتم وزنش ۱۵۰۰ بود و دکتر گفت کاملا نرماله.
اما من و شما باید قرص آهن رو منظم بخوریم و تخم مرغ و کره بادام‌زمینی مصرف کنیم.

اگه قند نداری لیدی میل بگیر بخور، روزی دو تا تخم مرغ آب‌پز بخور یکی از زرده هارو نخور،در روز حتما یکی از وعده هات گوشت داشته باشه چه قرمز چه سفید، ماهی قزل الا هفته ای دو بار تونستی بخور ، آجیل بخور، آبگوشت بخور، حبوبات پخته هم بخور مثل خوراک لوبیا و عدسی ...

فقط اجیل بخوررر عالیه من ۲۸هفته دیروز رفتم سونو ۱۴۰۰بود بچه فقطم اجیل خوردم

من تو انومالی بهم گفت وزن بچه کمه
بهم پودر لیدی میل داد
و گفتن حلیم زیاد بخورم و مغزیجات
با همون مغزیجات معجون درست کنم یعنی منظورم مثل شیر موز و مغزیجاته
بستنی میگن خیلی خوبه

ولی خوب من قندم بالاست باید رعایت هم کنم
ولی شما اگه قند نداری ک نوش جانت

برا منم کم بود لیدی میل و پربناتال نوشته میخورم،تخم مرغ و سیب زمینی ابپز،شیر خرما

آجیل کباب آبگوشت حلیم بستنی فرنی عدسی آش اگه میتونی هم پودر لیدی میل بگیر

مهم نیست بدنیا بیاد وزن میگیره

پریناتال بخور اجیل و حلیم و بستنی

مغزیجات از همش بهتره

لبنیات و حبوبات هم وزن میده

سمنو
کله پاچه
آبگوشت
آجیل
معجون (شیر خرما موز گردو کنجد)
ماهی گوشت تخم مرغ
امگا ۳
اینا به بچه وزن میده

اگه بستنی ضرر نداره برات بخور میگن به وزن گیری بچه کمک میکنه

بستني،بادام درختي،حليم،فرني چيزاييه كه به جنين وزن ميده البته احتمالا دكترت برات ليدي ميل هم بنويسه

ببر نشون دکترت بده فکر کنم بهت یه مکمل مخصوص بده

چند کیلو بود عزیزم

سوال های مرتبط