۴ پاسخ

من یبار خوردم رفلاکس پسرم بدتر شد برا من ذرت خیلی جواب داد بلالو میخریدم اب پز یا کبابی سینم انقدر پر میشد دردم میگرفت یدونه هم قرص شیر افزا لاکتاول

ماع‌الشعیر اکثرا میگفتن بهم بخورم ولی من اکثرا دلستر انگور میخوردم واقعا هم تاثیر داشت

من روزی دو سه تا لیوان دلستر انگور میخوردم واقعا هم شیرم زیاد میشد

دلستر انگور باید بخوری
من تلخ هم خوردم خیلی تاثیر داشت

سوال های مرتبط