من امروز رفتم ۳۰ هفته و ۴ روزمه
من که هنوز دکتر چیزی نگفته
استرس هم دارم برا وزنش چون شکمم کوچیکه
برای من ۳۴ هفته نوشت اخر اردیبهشت
من ۲۹ هفتم کامل شد دیروز رفتم
اره عزیزممن ۳۰ هفته و ۱ روزم بود رفتم
اگه دنبال لباس نوزادی با کیفیت قیمت مناسبی که از مغازه خیلی ارزونتر باشه
تو کانال روبیکا کلی مدل های خاص و با کیفیت داریم
کانال روبیکا
@nini_heed1
بله عالیه
اگه دنبال لباس نوزادی با کیفیت قیمت مناسبی که از مغازه خیلی ارزونتر باشه
تو کانال روبیکا کلی مدل های خاص و با کیفیت داریم
کانال روبیکا
@nini_heed1
اره عزیزم
دکترمن گفت بهترین وقتش سی هفتست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.