مامانا ۳۰ هفته و دو روز برای سونو وزن دادن اوکی؟ه

۹ پاسخ

من امروز رفتم ۳۰ هفته و ۴ روزمه

من که هنوز دکتر چیزی نگفته
استرس هم دارم برا وزنش چون شکمم کوچیکه

برای من ۳۴ هفته نوشت اخر اردیبهشت

من ۲۹ هفتم کامل شد دیروز رفتم

اره عزیزم‌من ۳۰ هفته و ۱ روزم بود رفتم

اگه دنبال لباس نوزادی با کیفیت قیمت مناسبی که از مغازه خیلی ارزونتر باشه
تو کانال روبیکا کلی مدل های خاص و با کیفیت داریم
کانال روبیکا
‏@nini_heed1

بله عالیه

اگه دنبال لباس نوزادی با کیفیت قیمت مناسبی که از مغازه خیلی ارزونتر باشه
تو کانال روبیکا کلی مدل های خاص و با کیفیت داریم
کانال روبیکا
‏@nini_heed1

اره عزیزم
دکترمن گفت بهترین وقتش سی هفتست

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی