خانما بچم وزن نگرفته چی بخورم وزن بگیره ؟

۱۰ پاسخ

برای وزن بچه
چیزای کبابی بخور
اجیل و مغزیجات بخور
بستنی و دلستر و حلیم بخور
قرص امگا ۳ و پودر لیدی میل روزانه دوپیمانه بخور

وزن بچه من تازه از ۳۳ هفته شروع شد زیاد شد

۱ کیلو بود تو ۲۸ هفته دکترم گفت کمه

آجیل.حلیم .بستنی

آجیل بخور گوشت و مرغ و جوجه زیاد بخور حلیم بخور

عزیزم بچه از‌۲۸ هفته به بعد وزن میگیره جای‌نگرانی نیست چیزای خوب مقوی بخور بستنی حلیم کباب بادوم گوشت ماهی

نگران نباش خیلی وقت هست برای وزن گیری.اصلش از ۳۰هفته شروع میشه

وزنش چقد بود و رشدش عقب نبود

چقد بود وزنش چند هفته رفتی سونو

چقد بوده وزنش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی