۷ پاسخ

واسه من خارش داره

برا منم درد داره
گاهی فکر میکنم بخیه هام ازداخل باز شدند

من الان شش ماهه زایمان کردم هنوز صبح که بیدار میشم مثل روز اول که می خواستم راه برم درد داره بخیه هام .کلا داغونم

من الانم بااینکه اصلا جاش مشخص نیست باز یه جاهاییش میسوزه

من والا کلا از اولش درد و سوزش نداشته بخیه هام

اره میگن‌هس کلا

منم یوقتاسوزمیزنه

سوال های مرتبط