۷ پاسخ

برای اسهال
@پودر کیدی لاکت یا کپسول یوموگی یا کپسول دیلییست داخل ماست روزی یه دف اگه اسهال ریاده دو دفعه

@ شربت نئوزینک هر دوازده ساعت ۳ میل

@او ار اس وان لایت به ازای هر اسهال پنجاه تا صد میل

سیب زمینی پخته،ماکارانی،نون تست،هویج پخته
کته ماست
سیب ‌پخته یا رنده شده قهوه ای
موز پخته یا خام له شده
لعاب برنج پنج تا ده میل دو تا سه دف در روز

شربت لوپرامید

از شبنم مامان هامون خبر داری ؟ دلم براش تنگ شده

سلام عزیزم
شما قبلاً استرس نا بجا داشتی خوب شدی
من دوباره داره حالم بده میشه انگار بار نیاز به دارو دارم

موز و سیب بهش بده
کته سیب زمینی با ماست براش درست کن
دارو هم پدی لاکت

ساشه کیدی لاکت و زینک
او آر اس
آبمیوه شیرینی بستنی نده

پودر کیدی لاکت بریز تو شیرش یا ماست بذه

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۲ سالگی