آنومالی
قشنگترین آبی زندگیمی💙🦋

تصویر
۸ پاسخ

یعنی میشه تو سونو منم اسم پسرو بنویسن انومالی 🥺

مبارکه عزیزم انشاالله بسلامتی بغلش بگیری

مبارکه عزیزم علائمت با بارداری دخترت فرق داشت؟؟؟
و سونو تشکیل قلب ضربان قلبش چند بود؟؟

علاعماتون چی بود گلم از نطر تهوع و اشتها

سلام عزیزم مبارکه انشالله بسلامتی، شما ازمایش انومالی هم انجام دادی؟ برا من دکتر گفته نیازی نیست

دقیقا منم دیروز رفتم آبیه قشنگمو دیدم😍 چقدر هم فضول بودددد

مبارکه گلم منم صاحب دومین پسرم شدم 😁🫂

این هم صفحه دوم..

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری