پسر منم وزنش بالا بود اما بر اساس وزنش تاریخ مشخص نمیکنن
با همون سنو ان تی محاسبه میکنن
من ۳۵ هفته و دو روز رفتم سونو وزنش و اندازه اعضای بدنش رو زده رو هفته ۳۹🫤
وزنش ۳۶۸۴
دکترمم تاریخ داده برای ۲۸ اردیبهشت خب لامصب تا اون موقع ک من میترکم بچمم میشه ۵ کیلو
خودم ک حس میکنم نهایت یه هفته دیگه دووم بیارم این فشار و حجم شکمی ک دارمو یعنی ۳۷ هفته تمام برم بگم درش بیارن داغانم
عزیزیزم من یه روز قبل از زایمان سونو رنگی دادم وزن بچه رو گفت ۴کیلو و رب،ولی سه کیلو به دنیا اومد،سونو توی وزن خطا زیاد داره
ماشاالله
برا منم سواله تغذیه تون چطور بود؟
ماشاالله بهش 😍
بچه منم نسبت به هفته اش وزنش بالاست
غالب تغذيتون چي بود ؟
عزیز تغذیه ات چیا هست؟
خدا حفظش کنه از چشم بد بدور
ماشالله وزنش عالیه .بره برسه ۴ونیم سز میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.