۹ پاسخ

پسر منم وزنش بالا بود اما بر اساس وزنش تاریخ مشخص نمیکنن
با همون سنو ان تی محاسبه میکنن

من ۳۵ هفته و دو روز رفتم سونو وزنش و اندازه اعضای بدنش رو زده رو هفته ۳۹🫤
وزنش ۳۶۸۴
دکترمم تاریخ داده برای ۲۸ اردیبهشت خب لامصب تا اون موقع ک من میترکم بچمم میشه ۵ کیلو
خودم ک حس میکنم نهایت یه هفته دیگه دووم بیارم این فشار و حجم شکمی ک دارمو یعنی ۳۷ هفته تمام برم بگم درش بیارن داغانم

عزیزیزم من یه روز قبل از زایمان سونو رنگی دادم وزن بچه رو گفت ۴کیلو و رب،ولی سه کیلو به دنیا اومد،سونو توی وزن خطا زیاد داره

ماشاالله
برا منم سواله تغذیه تون چطور بود؟

ماشاالله بهش 😍
بچه منم نسبت به هفته اش وزنش بالاست

غالب تغذيتون چي بود ؟

عزیز تغذیه ات چیا هست؟

خدا حفظش کنه از چشم بد بدور

ماشالله وزنش عالیه .بره برسه ۴ونیم سز میشی

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهشتم بارداری