خانما کی بچه تونو ختنه کردین

۱۰ پاسخ

دو تا پسرم رو زیر یک ماه

۱۴ روزگی ختنه کردم
هرچی زود تر ببری بهتره
من اصن بچم متوجه نشد اذیت نشد هیچیییی
ولی اون جا بچه ۲ماهه ۳ماهه اورده بودن انقد جییییغ میزدن گریه می کردن چون درد و ترس رو بهتر می فهمن

پسراولم۲روزه
پسردومم چون زردی داشت۸روزه

۴۰ روزگی

من شنیدم میگن از چهل روزگی تا سه ماهگی

من ۲۲روزگی پسرموختنه کردم

من می‌خوام ببرم تا قبل چهل

یکماهگی اما کاش زودتر تا قبل اینکه دستو پا بزنه ختنه کنی اصلا متوجه نمیشه

تا قبل یکماهگی ختنه کن تا دست و پا نمیزنه و بیشتر خوابه

من دوماهگی ختنه کردم البته اگر اوضاع بهم نمی‌ریخت همون تو یک ماهگی ختنه میکردم. هرچی زودتر بهتر کمتر اذیت میشن

سوال های مرتبط

مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان بچه ی مامانش مامان بچه ی مامانش ۱۱ ماهگی