۶ پاسخ

دکتر به من گفت اگه دیدی نمیخوره با یکم آبمیوه قاطی کن فقط استامینوفن و پروفن نمیخوره بقیه دارو ها رو میخوره

شربت استامینوفن و پروفن اصلا نمیخوره مجبورم قاطی آبمیوه کنم یا شیاف استفاده کنم چون اگه مزشو بفهمه بالا میاره همشو

یا با کلی بیا بیا آخرش راضی میشه یا اگه مجبور باشم قاطی آبمیوه میکنم چون اگه بزور بدم همشو بالا میاره

دختر منم بد دارو بود با سورنگ بهش میدادم خیلی راحت تر بود و خودش می‌گرفت سرنگ رو خالی می‌کرد تو دهنش خوششش میومد
الان خوب شده خداروشکر

من هنوزم با سرنگ میدم دستاشو میگیرم میریزم تو دهنش 😂با قاشق عمرا بخوره

دست و‌پاهاشو میگیرم ته حلقش خالی میکنم دهنشو میبندم قورت بده

فکر نکنید ظالمم ، بچه ی بد دارو ندارید

سوال های مرتبط

مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی