دوستان سونوگرافی جوابش چیه خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

زود رفتی البته دستکاه جایی که رفتی هم مهمه

نگران نباش برا منم اینجور بعد تشکیل شد

خیلی زود رفتی طبیعیه نگران نباش

منم تو ۵ هفته و ۴ روز بود رفتم،فقط ساک بارداری و کیسه زرده رو دید.
۷ هفته هم رفتم برای سونو تشکیل قلب.
سونوت کاملا نرماله، مبارکه😍❤️

خوبه عزیزم
دوهفته دیگه باید بری سنوی قلب

مبارکه عزیزم ساک بارداری و کیسه زرده هست ایشالله دو هفته دیگه نی نی و قلبش هم تشکیل میشه🤩

هنوز جنین دیده نشده یک هفته تا ۱۰ روز دیگه برو واسه سونو مجدد

صبرکن یکی دوهفته دیگ تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۲ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان امیرعلی 🐣💙 مامان امیرعلی 🐣💙 ۲ ماهگی
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری