زود رفتی البته دستکاه جایی که رفتی هم مهمه
نگران نباش برا منم اینجور بعد تشکیل شد
خیلی زود رفتی طبیعیه نگران نباش
منم تو ۵ هفته و ۴ روز بود رفتم،فقط ساک بارداری و کیسه زرده رو دید.
۷ هفته هم رفتم برای سونو تشکیل قلب.
سونوت کاملا نرماله، مبارکه😍❤️
خوبه عزیزم
دوهفته دیگه باید بری سنوی قلب
مبارکه عزیزم ساک بارداری و کیسه زرده هست ایشالله دو هفته دیگه نی نی و قلبش هم تشکیل میشه🤩
هنوز جنین دیده نشده یک هفته تا ۱۰ روز دیگه برو واسه سونو مجدد
صبرکن یکی دوهفته دیگ تکرار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.