منم مدام همینم ینی یکسره ایطوریم مدام لرز میگیره منو و اینکه سرگیژه هم کم دارم خداکنه زودتر این حالتها تموم شده 😭
لرز اگه عفونت نداشته باشی طبیعیه منم پرسیدم خیلیامون درگیرشیم سرگیجه هم تو این ده روز اخیر دارم وقتی دیر غذا یا صبحانه میخورم یا سیر نمیشم
قندت یا فشارت نمیوفته؟
من چند روزه سرگیچه و سستی بدن دارم متوجه شدم قندم میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.