۳ پاسخ

منم مدام همینم ینی یکسره ایطوریم مدام لرز میگیره منو و اینکه سرگیژه هم کم دارم خداکنه زودتر این حالتها تموم شده 😭

لرز اگه عفونت نداشته باشی طبیعیه منم پرسیدم خیلیامون درگیرشیم سرگیجه هم تو این ده روز اخیر دارم وقتی دیر غذا یا صبحانه میخورم یا سیر نمیشم

قندت یا فشارت نمیوفته؟
من چند روزه سرگیچه و سستی بدن دارم متوجه شدم قندم میوفته

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری