۲ پاسخ

دختر من یه مدت اینطوری بود و یبوست. احتمال بخاطر یبوست اذیت میشه. روزی یه کیوی بده یا ملین و مسهل... و من صبح ناشتا یه قاشق پودر پیدرولاکس میریختم توی آب ولرم ۳ماه بهش دادم تا اوکی شد

بارهنگ و نعنا دیگه بهش نده چرا میدی بهش

سوال های مرتبط