اره قشنگه😍ماهان و ماهین یا ماهلین هم قشنگه
خیلی 😍😍😍نامدار باشه
با احترام ب نظرت ولی قدیمیه
ای جان چه ناززز
منم اسم پسرم ماهانه دخترمو مَهوا میزارم😍
اسم مهرو هم من خیلی دوست دارم
وای خیلییییی😍😍
نه جالب نیس ماهلین ماهرو مهرا مهرو قشنگترن
اسم زن عموی من مهگله حدود ۴۵ سالشه
اگ واست قدیمی نیس قشنگه بذار عزیزم
آره، منم خوشم اومد 🤩
اره قشنگه زنده باشن ایشاالا
آره
ب نظر من اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.