منم دارم بخاطر بچه س خیلیم میسوزه
وااااای من مردم و زنده شدم با سوزش و گرفتگی و درد معده همش حس میکنم سوراخه
دقیقا تو کمرم همونجا هم میخاد از درد بترکهههههه
دکتر بهم قرص داد فقط
من دكترم بهم شربت المينيوم داده البته من توصيه نميكنم بخوري شما
ميخاي يكم نبات داغ كن با عرق نعنا بخور ببين ميخابه سوزشش
بخاطر فشار روى معده س منم همين مشكلو دارم خيلى وقته سونو رفتم و گفت معدت تو فشاره كاري نميشه كرد تا به دنيا بياد
حالا یدونه پنتوپرازول بخور ببین بهتر نمیشی
گلم موی سر درمیاره خواهر شوهرم از ۸ماهگی اینجوری بود خودمم وارد ۸ماه شدم یکسره سوزش معد معد درد دارم چند بارم بخاطر معد درد شدید نصف شب رفتم زایشگاه سروم وصل کردن بچه بزرگ میشه به معد هم فشار میاره چاره ای نیست
منم با این درد دارم سکته میکنمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.