من ک هنوز ثبت نام نکردم
اگه انلاین باشه فقط دردسرش میمونه برای ما مامانا...بعد من دوست داشتم بره تو محیط امادگی پیدا کنه برای مدرسه..انلاین باشه چ فایده داره🫠
بلاتکلیف موندیم
صبر میکنیم فعلا
صبر میکنم
فعلا صبر کردم چون رفتم بپرسم شرایط چیه و چیکار کنم خود کادر اون پیش دبستانی گیج بودن نمیدونستن چی بگن
فعلا صبر میکنم
عزیزم من موندم وسایل پسرم کمکم بخرم تامهرماه بمونم وضعیت چطوریه بعد پسرم پیش ۲ ثبت نام کنم
منم ثبت نام نکردم شاید امسال کلا ثبت نامش نکنم
صبررررر
من فعلا پرس و جو کردم اوضاع رو ببینم چطوریه بعدش ثبت نامش میکنم
صبر میکنم
صبر میکنم فعلا چون میخوام پیش رو مدرسه ثبت نام کنم ببینم تا اون موقع درست میشه یانه اگه درست نشد مهد خودشمیبرم اونجا همیشه بازه
ما که خیلی وقته ثبت نام کردیم
۱۰ ملیون فعلا دادیم🤨😐
من ثبت نام کردم
من فعلا ثبت نام نکردم
صبر میکنم تا مرداد و شهریور
وای میستم تا شهریور
والا نمیدونیم چی میخاد بشه ثبتنام کنیم نکنیم بلاتکلیفیم
صبر میکنیم فعلا
یه سال نرن بهتر از اینکه همش ترس و استرس باشه
صبر میکنم منم پرسیدم گفت پارسال ۲۴ملیون بود امسالم افزایش قیمت داریم ولی نمیدونم چقدر خب خیلی زور داره این قیمت و اینکه هیچی میان وعده اینا نمیدن باید خودشون بخرن کلی هم لوازم
من صبر کردم
صبر
والا بااین اوضاع قطعا صبرکنیم و فعلا زوده که ثبت نام کنیم چون هزینه شم خیلی زیاد کردن بااین اوضاع مملکت فکرنکنم کسی ثبت نام کرده باشه
مهد پسرم تا شهریور وقت داره معمولا واسه ثبت نام
امسال دیگ اجباری نیس خوده آموزش پرورش گفته.
من که ثبت نام کردم
پیش یک هنوز لنگ در هواس
صبر میکنم تا مرداد ماه
ثبت نام کردم ولی هزینه ندادم
فعلا ثبت نام نکردم
ولی الزامی هست خب ثبت نام نکنیم نمیشه که
درسته؟
دولتی ثبت نام کردم.
تو هفته بعد میرم بپرسم اوضاع چطوره البته خودشونم فکر نکنم هنوز بدونن.ولی کلا میخوام یه سر بزنم شهریه و....بپرسم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.