۱۱ پاسخ

مشکلی نداره
به خاطر این میگه نیم ساعت بعد که قرص جذب بشه چون اگر بلافاصله صبحانه بخوری جذب قرص به درستی انجام نمیشه

نه هرچی دیرتر جذبش بهتر
من میخورم میخوابم سه ساعت بعد صبحونه میخورم

منظورش اینه زودتر از نیم ساعت نشه.

من ۱۰ ساله تیرویید دارم اگر نیخوای کنترل شه حتما این کارو کن
هر روز قرصتو سر ساعت دقیق بخور
و حداقل تا ۳۰ دقیقه بعدش هیچی نخور
بیشتر شه عیب نداره

هرچي بيشتر از قرص تيروييدت بگذره بهتره نيم ساعت كمه تازه چون قرص تيروييد حساسه به لبنيات براي جذبش بهتره كه فاصله زياد باشه تا خوردن صبونه

با اجازه ی مامان گلمون که تاپیک گزاشته
😍❤️🙏
اگر دنبال مکعب اسم و اسباب بازی چوبی و با کیفیت هستین
فقط کافیه توی روبیکا ایتا یا بله پیام بدین
تا مدلهارو براتون بفرستم 😍🥰
کانال روبیکا موجوده
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶

تصویر

نه عزیزم این حداقل هست
دکتر غدد به من گفت حداقل نیم ساعت بعدش صبحونه بخور

من تا میخورم ۵دقه بعد شیر بادوم میخورم مهم اینه بخوری

نه اشکالی نداره من قرص میخوریم بعضی روزا ی ساعت میگذره بعد صبحونه میخورم

نه مشکلی نداره منم چندساله تیروعید دارم من شنیدم میگن ۲ساعت بگذره بهتره چون بعضی غذاها اثر قرص از بین میبرن درکم ترین حالت نیم ساعت بگذره

واسه من گفته شبا بخور نمیدونم 🥲

سوال های مرتبط