۲ پاسخ

سلام عزیزم .وقتی زدی زیاد راش ببر سعی کن بدوعه تا تو پاش پخش بشه اینجوری خیلی کمتر اذیت میشه
تب ممکنه بکنه ولی بعد واکسن سریع اومدی بهش هر تب بری ک میدی بده
پسر من پروفن فقط میخورد
هی تبشو چک کن

پسر من خداروشکر اذیت نشد خیلی سبک بود فقط هر چهار ساعت پاراکید دادم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان امیرعباس💕 هلما مامان امیرعباس💕 هلما ۲ سالگی