من ماه اخر یه روز درمیون میرفتم حموم و شیو میکردم
ماه آخر کلا باید ژیلت دستمون باشه😂🤦
اسپری موبر بخر، تو ماشین بزن
تا بیمارستان همش میریزه😁
من الان هر روز میرم دوش میگیرم و ژیلت دستمه و با حس لامسه شیو میکنم هیچجاهم نمیبینم خیلییی بدهههه😭😭😂
من همین الانم از ترسم با هر حمام شیو میکنم😂
فوبیای جدید اضافه شد
خو خواهر من مگه چقدر میخایی شیو نکنی والا من هروقت مطب دکتر میرم شیو میکنم همیشه هم به یه دلیلی معاینه میشم یبار کیسه آب یبار پساری و دهانه سرویکس والا وقتی آدم نزدیک میشه به ماه آخر بنظرم باید هفته ای یکبار شیو کنه که دیگه موها خیلی بزرگ نباشن بعدشم من خودم مثلا سه ساله میرم لیزر تمام موهام مثل روز اول شده 😐😑 بازم میترسم و میگم ادمیه باید تمیز باشی حداقل از کمر به پایین
عزیزم اون لحظه باید اروم باشی چون به اندازه دوس گرفتن و شیو کردن وقت داری
با فکر راحت برو شیو کن وسایلتو بردار بروبیمارستان
بهتره ک همیشه تمیز نگهداریم خودمونو درسته آدم از هیچی خبر نداره ولی واقعا بهش فکر کردنی آدم خجالت میکشه😂
دکتر من گفت کیسه اب ترکید باشه هم یک ساعت وقت داری اگه بیمارستان نزدیک بود میتونی زنگ بزنی به من بعد بری حموم گفت بیشتر خونریزی زیاد خطرناک باید سری بیای یا درد خیلی شدید که به ۴سانت رسیده باشی
عزیزمدورازجوناول ک اینجوری نشیمبعدمهمیشهاماده باش باید باشیم
اگه اتفاق افتاد هم من پرسیدم گفتن چ طبیعی چ سزارین باشید هردردی داشته باشید قبل بیمارستان یه دوش آب گرم میری هم برا راحت ودرد کمتر هم شیومیکنی
وقت هست نگران این نباشید
فقط یکی باشه خونه ک استرس نگیرید
دیقااااان 😂
همون روز که درد شروع میشه از اون اول شدید نیست که میتونی بری دوش بگیری شیو کنی
من دردام ساعت ۷صبح شرو شد رفتم بیمارستان گفت زوده برو خونه دوش آب گرم بگیر بیا دردای شدیدم ساعت ۳ شرو شد
وای منم بهش هی فکر میکنم🥲خداکنه موقع زایمان قبلش شیو کرده باشم
دردت بگیره که قشنگ فرصت داری همه کاری انجام بدی چندساعت وقت داری
کیسه آب پاره بشه هم چندساعت وقت داری تا زایمان،اونممیتونی سریع بری یه شیوکنی و دوش بگیری و بری ولی به خودت فشار نیاری مثلا بشینی توی حمام و سریع باشی
ماه اخر همیشه باید شیو کرده و اماده باشی ولی بازم اگه مویی باشه خدماتی های بیمارستان برات شیو میکنن
البته دردم کم بود واقعا
من تا کیسه آبم پاره شد فورا رفتم حموم تمیز کردمخودمو
حتی اگه کیسه ابت پاره بشه فرصت داری بری حموم شیو کنی بعد بری بیمارستان
واییی فوبیای من😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من اینجوری بودم استرس داشتم ماه آخر همش شیو کرده بودم😂
نميخوام بهش فكر كنم توام نكن
سریع میری حموم شیو میکنی چون یکی دوساعت وقت هس
هیچی نمیشه وسط درد باید خجالت هم بکشیم
هیچی ابرومون میره😂
پرستار شیو میکنه برات
واااای خییییلی بدههه 😂🤦🏻♀️😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.