۱ پاسخ

من تا جمعه نخورده بودم چون شنیده بودم نفاخ و‌سنگینه
ولی جمعه خوردم اوکی بود
امروزم خوردم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی