من چوب گرفتم گرونتر بود ولی راضیم
ب نظر من وکیوم خوب نیس روکشه ب مرور بلند میشه
رنگ خوبه از ی لحاظ مثلا خط خطی میشه کثیف میشه با دستمال پاک میشه.بعدا میتونی رنگش عوض کنی.وکیوم مث پلاستیک خط و خش نمیفته ولی بعدا هم نمیتونی رنگش کنی
برای بچه باید وکیوم بگیری
اون مدل های دیگه در شب گازی تولید میکن و باعث سوزش چشم میشه چون با چسب روکش ام دی اف میزنن چسب واکنش میده با محیط
حتما وکیوم بگیر
عزیزم جایی نوشته بود سرویس نوزادو چوب نگیر چون هم قیمتش بالاس هم ممکنه از مد بره و هم بچه وسیله بکوبه بهش و خراب شه
وکیوم بردار که هم ماسبه هم هروقت خراب شد و از مد افتاد دلت نسوزه و راحت عوض کنی
قطعا چوب بهتره
عزیزم رنگ روی ورق خام هر رنگی بخوای میزنن و تنوع رنگی خیلی بالاس،وکیوم روی ورق خام روکش میاد و تنوع رنگی محدود هست...قیمت وکیوم خیلی پایین تر از رنگه
وکیوم یه روکس رو ام دی ام یا ملامین میکشن که خوب قشنگ تر و شیک تره و قیمتم بیشتره
وکیوم دوامش هم بیشتره
چه قشنگ کمد تخت و کمدش قیمتش چقدره؟؟؟؟
کجای تهرانه؟؟؟
وكيوم روكش روي چوب ميزنن ولي رنگ، چوب رو رنگ ميكنن
وکیوم روکش هست زیرش ام دی اف یا نئوپان هست، چوب فقط رنگ روش قرار میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.