تا یک سال و هشت ماهگی دادم دیگه ندادم خودشم بهانه اصلا نگرفت
منم هنوز میدم ولی بچمم خیلی لاغره از بس هیچی نمیخوره یکی صبح یکی شب بهش میدم. کلا بچه باید بخور باشه که دختر من کوچیکم که بود کلا خیلی کم شیرمیخورد
به پسرم تا دوسالگی
بع دخترم تا ۱۸ ماهگی دادم.وقتی غذا میخوره چرا الکی شیرخشک بدم
بچه شما درشته؟ بادومم الرژی میداد دیگه تازگی یکم میدم . بچه هم شیر و لبنیات خیلی دوس داره هم اجیل منتهی میخوره تمام بدنش میریزه بیرون ومیخاره
من تا دوسالگی شیرخشک دادم
بعدش هم پاستوریزه
شیر پاستوریزه خیلی عادت کرده بهش هنوزم میخوره روزی دو سه لیوان
برای قد بادام هم خیلی خوبه
روزی هفت تا دونه بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.