۳ پاسخ

منم بیشتر اوقات احساس سبکی میکنم انگار چیزی داخل شکمم نیست

منم همچین حسی دارم یروز سفته یروز شل

اگه بچه تکون میخوره ن مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد