۱۰ پاسخ

خوابم میاد بدجوری

تا شقایق هست زندگی باید کرد

انگار مشکیه به بوره میگه بیا پایین منم یه دور برم🤣😂😂

من نمیتونم حرفی بزنم چون واقعا داغونم ویهان خیلی عصبیم می‌کنه فقط میریزم تو خودم قلبم امروز انقد درد میکرد که نگو

من هيچ چيز خستگي در كني ندارم بگم 🥴
من خيلي له هستم بخدا 😩
ولي كاشكي الان ميرفتن مدرسه 😁وقتي ميرفتن لش ميكرديم برا خودمون

وای خدایا ببین چه قیافه‌ی گرفته😂🤌🏻🤣♥️

می گویی صبر کن،غم تمام
می شود.
اما اینجا تنها چیزی که تمام
می شود،جان آدم ها است.

پووووووول .....خستگی رو در میاره😁

وای بیحال افتادم🤣یکیش اینطرفمه یکیشم اونطرفم🥸نمیتونم جم بخورم😁

من هرچی بگم خسته ترت میکنم. یکیم مثل خودت😭😶‍🌫️

سوال های مرتبط

مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی