۸ پاسخ

من از اول تنها بودم عادت کردم به این احساس افسردگی تنهایی

اره مال اخرای بارداریه
منم هورمونام این روزا بیشتر از اوایل بارداری بهم ریخته🥲

منم یه مدت اینجوری بودم الان خوبم

منم اینجوریم

همه اینجورین🥲

منم دارم

همش مال بارداری

بعد زایمان بدتر میشع

سوال های مرتبط