۱۲ پاسخ

واقعا خیلی بد میگذره دیگه تحمل ندارم خسته شدم

من نمیدونم به خاطر اینکه ماه آخر حساس شدم یا چیه ی جوریم بی طاقت و بی حوصله م منتظرم زودتر خرداد بشه تاریخ زایمانم
اصلا خواب ندارم بی حوصله م و همش تو خونم😁

من احتیاج دارم گریه کنم دلم یه عالمه آدم دورو برم میخواد اصلا میزون نیستم یه دیقه میخندم یه دیقه عصبی یه دیقه ناراحت هوووف

من ک خیلی وقته گرفتم 😂

من اصلا آماده نیستم واقعا موندم چیکار کنم این بچه داره به دنیا میاد و اصلا هیچ کاری نکردم

خیلی... 😐

اره منم البته من هنوزبه ماه اخرنرسیدم ولی حال روحیم خوب نیس🥺

داااغونم حال روحیم خیلی بده

متاسفانه بله
اما سعی میکنم‌افسرده نشم

خیلی دیر میگذره🥹🥹😐

منم استراحتم دائم خونه دراز کشیدم خیلی دارم سعی میکنم افسردگی نگیرم....

ی جوری هجیب حوصله هیچی ندارممم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی