واقعا خیلی بد میگذره دیگه تحمل ندارم خسته شدم
من نمیدونم به خاطر اینکه ماه آخر حساس شدم یا چیه ی جوریم بی طاقت و بی حوصله م منتظرم زودتر خرداد بشه تاریخ زایمانم
اصلا خواب ندارم بی حوصله م و همش تو خونم😁
من احتیاج دارم گریه کنم دلم یه عالمه آدم دورو برم میخواد اصلا میزون نیستم یه دیقه میخندم یه دیقه عصبی یه دیقه ناراحت هوووف
من ک خیلی وقته گرفتم 😂
من اصلا آماده نیستم واقعا موندم چیکار کنم این بچه داره به دنیا میاد و اصلا هیچ کاری نکردم
خیلی... 😐
اره منم البته من هنوزبه ماه اخرنرسیدم ولی حال روحیم خوب نیس🥺
داااغونم حال روحیم خیلی بده
متاسفانه بله
اما سعی میکنمافسرده نشم
خیلی دیر میگذره🥹🥹😐
منم استراحتم دائم خونه دراز کشیدم خیلی دارم سعی میکنم افسردگی نگیرم....
ی جوری هجیب حوصله هیچی ندارممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.