۵ پاسخ

من از الان تخت‌گداشتم تواتاق چون میگن سخته نشستن
نهایت مهمون غریبه تر اومد میرم پذیرایی بعد برمی‌گردم بار اتاق
بعدم تا چندروز اول ک‌کسی نمیاد بعد هم اوکی هستی

من خجالت می‌کشیدم دراز بکشم 😁

میتونی بشینی ولی خیلی کم ترجیحا یه چند روزی رو استراحت کن بگو نمیتونم بشینم تا سرپا بشی من خواهرم روز پنجم سرپا بود راحت

کلا تا بخیه داری حالت استراحتی

باید دراز کشیده باشی چون نشسته فشار میاد ب زخمت

سوال های مرتبط