۱۱ پاسخ

نه چه عیبی اخه
منم میدم
که نفخ نکنه روزی دو بار

نه منم دادم

ننه شکلشو عزیزم😍😍

نبابا

چجوری میدی چه اندازه؟دکتر برای پسر منم نوشته روی جعبه. دارو نوشته طبق دستور ،توی دستورشم دیدم نوشته ۶بار در روز اندازشو ننوشته یا نگفته چند سیسی ،

نه دکتر مگه نداده؟

ن‌ عزیزم دکتر ب من گفت صبح ظهر شب بده

نه عزیزم بده هرموقع ناارومه ب من گف هرهشت ساعت ی قطره چکون بعدشیردهی بده

نه چه عیبی منم‌میدم بچم خیلی بهترشد

نه منم به بچم میدم

نه چرا عیب داشته باشه من همیشه میدم

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان آراد و شاهان مامان آراد و شاهان ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی