نه چه عیبی اخه
منم میدم
که نفخ نکنه روزی دو بار
نه منم دادم
ننه شکلشو عزیزم😍😍
نبابا
چجوری میدی چه اندازه؟دکتر برای پسر منم نوشته روی جعبه. دارو نوشته طبق دستور ،توی دستورشم دیدم نوشته ۶بار در روز اندازشو ننوشته یا نگفته چند سیسی ،
نه دکتر مگه نداده؟
ن عزیزم دکتر ب من گفت صبح ظهر شب بده
نه عزیزم بده هرموقع ناارومه ب من گف هرهشت ساعت ی قطره چکون بعدشیردهی بده
نه چه عیبی منممیدم بچم خیلی بهترشد
نه منم به بچم میدم
نه چرا عیب داشته باشه من همیشه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.