۳ پاسخ

چون اسانس نعنا داره رفلاکس رو تشدید میکنه من به بچهم دادم خیلی بالا میاورد پرشی دیگع قطعش کردم گفتم تو خاب خفه نشه خدا نکرده

نه چون نعناییه نعنا رفلاکس و تشدید میکنه

فسقل من رفلاکس شدید داشت.دکترش بهش داده .شیش ساعتی یک ونیم سی سی .عالیه

سوال های مرتبط

مامان آراد و شاهان مامان آراد و شاهان ۱۵ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی