سلام دوستان تو هفته من ژلیش میشه زد؟

۳ پاسخ

اره فک کنم میشه مشکلی نداره دیگه تو این هفته

دیگه اخراشید بله
فقط اگ سزارینی هستید ی انگشتو نزدید برای اتاق عمل دستگاه وصل میکنن

من كاشتم كردم

سوال های مرتبط

مامان فاطیما مامان فاطیما ۲ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی