۷ پاسخ

من بچه قبلیام سایز ۰ میگرفتم بعد ۳ کیلو بودن پیراهنا اندازشون نبود همش بالا نافشون بود گفتم ایندفه بزرگتر بگیرم

من ی پنج تیکه اینجوری سایزصفر گرفتم ی ۷ تیکه بیمارستانی سایز صفر تا۳ ماه گرفتم

منم این طرح خریدم براش ولی مدل لباسش این نیست این مدل که عکس را گذاشتید من خرسی خریدم

برای اوایلش ک سایز۱باید بخری

من از هر سایز دوتا گرفتم
یک و. دو و سه

من سایز۱خریدم

من همش سایز ۳ گرفتم ولی چرا اینقد کوچولون سایز ۳ خواستم سایز ۱ بگیرم‌خیلی ریزه پیزه بودن‌

سوال های مرتبط