۴ پاسخ

بنظرم برا اطمینان ی ماموگرافی بده من مامانم داد گفت کیست داره سینش ولی خواهرم فقط سه چهار بار فشار میداد خون و حالت آب از سینش میومد گفتن این مثلا یکسال قبلش از شیر برداشته نمی‌دونم چی میگفتن تو سینش مونده

هورمون ها یا عضله ها

کیست ریز هم میشه

بخاطر گشاد شدن کانال شیر دهی

سوال های مرتبط