۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من امروز از دکترم پرسیدم گفت اصلن لازم نیس

میخوای بگیری برقی بگیر چون دستی ها به درد نمیخوره

خب اگ لازم بشه همون قبلی رو استفاده کن!؟ 🧐

بنظر من حتما بگیر ،شیر دوش برقی واقعا لازمه

بنظرم الان نگیر هروقت لازم شد بگیر

سوال های مرتبط

مامان رادمان🩵 مامان رادمان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی