سلام آب دور جنین زیاد باشه دکترا چجوری کنترلش میکنن33 هست مال من

۷ پاسخ

شاید قند داری چون فکرکنم قند داشته باشی بالا میره اصلا شیرینیجات نخور

حتما قند داری چیزای شیرین اصلا نخور ۳۳خیلی زیاده اگه رعایت کنی کم میشه

عزیزم مراجعه کن به پزشک یا برو زایشگاه
شیرینی جات رو کلا حذف کن
مصرف مایعاتت رو بیار پایین

اگه برم زایشگاه بستریم میکنن کنترلش میکنن یا جای دیگه برم

شیرینی و اینا قطع کن

۳۳ خیلیه به دکترت گفتی؟
باید نهایت ۲۰ باشه
از ۱۰تا۲۰ نرمالشه

33 خیلی زیاده اصلا قند شکر نخور برو دکتر دکترت بهت هیچی نگفت

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته چهلم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد