شاید قند داری چون فکرکنم قند داشته باشی بالا میره اصلا شیرینیجات نخور
حتما قند داری چیزای شیرین اصلا نخور ۳۳خیلی زیاده اگه رعایت کنی کم میشه
عزیزم مراجعه کن به پزشک یا برو زایشگاه
شیرینی جات رو کلا حذف کن
مصرف مایعاتت رو بیار پایین
اگه برم زایشگاه بستریم میکنن کنترلش میکنن یا جای دیگه برم
شیرینی و اینا قطع کن
۳۳ خیلیه به دکترت گفتی؟
باید نهایت ۲۰ باشه
از ۱۰تا۲۰ نرمالشه
33 خیلی زیاده اصلا قند شکر نخور برو دکتر دکترت بهت هیچی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.