۷ پاسخ

سلام مامانای گل
میخاستم بببنم سونو گرافی کوثر خوبه؟

من برنج و نون رو خیلی کم کردم و سیب زمینی و ماکارونی رو کلا حذف کردم.بهیچ عنوان نمک و غذاهای نمکی استفاده نمیکنم.همه چی بی نمک.بیسکوییت و قند و شکلات و همه چی رو حذف کردم.نون فقط نون سنگک.برنج ۳ یا چهار قاشق.خیلی زندگی برام سخت شده.اما از زایمان زودرس بهتره.خیلی ناامیدم.هر روز گریه.هر روز استرس

هیچی یه مدت مایعات کمتر بخور اصلا هم شیرینی‌جات نخور اوکی میشه

برای شما هم زیاد شده؟منم دکتر بهم گفت نمک و قند رو حذف کن.اما واقعا خیلی ناامیدم.نمیدونم چیکار کنم.دارویی هم که بابت کم شدن اب دور جنین میدن میگن خیلی عوارض داره برای بچه.فقط خدا کمکمون کنه

قندیجات نباید بخوری

منم زیاده والا دکتر گفت نمک مصرف نکن

هندونه نخور اصلا

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری