۶ پاسخ

یه ساعت نگاه کرد تلویزیونو خاموش کن
بیرونم میبری حواست بهش باشه.پسرمن بیرون همش میخواد بدوبدو کنه من یا باباشم کنارش میدوییم
ازاول بچگی ک راه افتاد دستشو گرفتیم فقط جاهای خلوت دستشو ول کردیم گفتیم برو ماشین اومد بیا

ما ای فیلم قطع پایتخت مگه نشون میده؟؟

دخترمنم خیلی نگاه میکنه بازی هم میکنه ولی هم گوشی هم تلویزیون اگ نگاه نکنه من اصلا ب کارام نمیرسه خاموش هم میکنم مدام گیرمیده گوشی بده کارتون میخام دیونه میکنه منو

خودتون نبینین روشن نکنین اونم درست میشه

چه خوب پسر من اصلا نگا نمیکنه
خیلی دوس دارم روزی یه ساعت بشینه نگاه کنه من به کارام برسم

همه همینن دختر منم مدام خونس
دیگه چه میشه کرد
پایتخت کدوم شبکه می‌ذاره مگه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۴ سالگی
سلام مامانا پسرمو سه ساعت گذاشته بودم پیش کسی برای انجام یکاری اونم داخل گوشیش ماشین بازی دانلود کرده بود داده بود پسرم بازی کرده بود ازون به بعد پسرم همش میگفت مهسا برام داخل گوشیش ماشین تصادف گذاشته توم بزار منم ب اصرار پسرم بازار دانلود کردم چندتا بازی دانلود کردم نمیدونستم پسرم اینقدر وابسته به گوشی و بازی میشه یعنی توی این یک هفته دهتاا بازی دانلود کرده صبح که چشمش رو باز میکرد گوشی بده بازی تا شب. منم الان با مامانم صحبت میکردم پسرم لج گرفت گوشی بده بازی کنم بازی کنم نذاشت با مامانم صحبت کنم منم بهش گفتم همه بازیارو پاک کردم نیم ساعت بغلم گریه کرد خوابش برد واقعا نمیدونم باید چیکار کنم بنظر تون همه رو پاک کنم از فردا عادتشو ترک بدم؟؟؟همش یک هفته بعد هم نمیشه ولی خیلی وابسته شده بود به بازی اصلا دوست ندارم نصف روز مهد می‌ره نصف روز هم خودش تنهایی یا با من یا روزی یکی دوساعت برنامه کودک میگذروند ولی چند روزه سرش همش تو گوشی بود