۲ پاسخ

نه یخچالی نیست بزار رو میزت بمونه

من میذارم یخچال هرروز میدی؟
دخترمن ۴ ماهش بود شبرخشکی شد یبوست گرفت دو روز دادم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی