۵ پاسخ

من تو خونه خودم
یه مهمونی ساده با خانواده درجه یک خودم و شوهرم .
بیست نفر بودیم
شام ساندویچ مرغ دادم با ژله و سالاد.نوشابه
پاپ کرن .میوه .شکلات.
یه کیک کوچیک و یه جعبه رولت ۳۰تایی
یکم تزیین یه طرف دبوار
کلا ۱۵ تومن شد .

تصویر

من فقط عکاسی و کلیپ فضای باز

تصویر

عزیزم ما کلیپ میگیریم
دکور تعیین جنسیت هم داریم

بستگی به خودت داره چقدر بخوایی هزینه کنی.
من که فقط برام مهم بود یه دورهمی داشته باشیم با خانوادم
دوتا باکس بادکنک گرفتم.کیک سفارش دادم.فقط هم مامان بابا ها و خواهر و برادرا بودن همین.با شام دادم،خودمون درست کردیم.کلا هزینش شد ۷تومن بهمن ماه

من مهرماه جشن ۲۵ نفره گرفتم
بنظرم یه بک خوشگل سفارش بدید واسه عکساتون یه دی جی خوب هم بیارید همه چی اوکی هست
کسایی که باهاشون اوکی هستید رو دعوت کنید فقط که به خودتون هم خوش بگذره
واقعا خرج اضافی و آدم اضافی باعث میشه بهتون اونجور که باید خوش نگذره

سوال های مرتبط