۲ پاسخ

من میزاشتم تو کمد. اونی هم که درحال استفاده بود همیشه روی کابینت در دسترس بود

شیرخشک تا باز نشه که خراب نمیشه ... اونیم که استفاده میکنید مال یکهفته س تموم میشه زود

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی